loading...
کتابخانه عمومی امام خامنه ای دیهوک
کتابخانه عمومی امام خامنه ای بازدید : 69 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

کتابخانه عمومی " target="_blank">کتابخانه عمومی امام خامنه ای دیهوک " target="_blank">کتابخانه عمومی " target="_blank">کتابخانه عمومی امام خامنه ای دیهوک بمانسبت هفته پژوهش اقدام به برگزاری نمایشگاه کتاب در محل دبیرستان دخترانه اسماء شهر دیهوک گرفت. این نمایشگاه بمنظور آشنایی بیشتر دانش آموزان با کتاب و کتابخوانی بود. این کتابخانه بمنظور عملکرد بهتر این نمایشگاه، مسابقه ی خلاصه نویسی هم تدارک دید تا با این اقدام ، دانش آموزان انگیزه بیشتری برای مطالعه پیدا کنند. هدف غایی کتابخانه امام خامنه ای، پژوهش محور شدن دانش آموزان این شهر می باشد.این نمایشگاه تا پایان هفته آتی در این دبیرستان دایر خواهد بود.

کتابخانه عمومی امام خامنه ای بازدید : 29 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی بخش دیهوک روز چهارشنبه مورخ ۲۱آذر ۹۲ در محل بخشداری دیهوک برگزار شد. در این جلسه مصوبات جلسه گذشته بررسی شد و مصوبات جدیدی برای بهبود روند رشد کتابخانه گرفته شد.

مدیر انجمن کتابخانه های بخش دیهوک جناب آقای احمدی از عملکرد کتابخانه در بیست و یکمین هفته کتاب تقدیر کرد و خواستار تعامل بهتر و بیشتر با مدارس شد. آقای محمدی رئیس اداره کتابخانه های شهرستان طبس هم در این جلسه نکات ارزشمندی برای بهبود عملکرد کتابخانه ایراد فرمودند. دیگر مسئولین محترم شهرستان هم نظرات و پیشنهاداتشان را برای بهبود عملکرد کتابخانه ارائه کردند. مسئول کتابخانه عمومی " target="_blank">کتابخانه عمومی امام خامنه ای هم گزارشی درباره فعالیت ها و برنامه های کتابخانه در بیست و یکمیمن هفته کتاب ارائه داد.

کتابخانه عمومی امام خامنه ای بازدید : 21 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)
دوشنبه بعدازظهر مورخ ۱۱/۹/۱۳۹۲ دانش آموزان ابتدایی عضو حلقه ی شجره طیبه صالحین شهر دیهوک از کتابخانه بازدید کردند. در این بازدید مسابقه نقاشی با موضوع آزاد بین دانش آموزان برگزار شد و به برگزیدگان جوایزی از طرف کتابخانه عمومی " target="_blank">کتابخانه عمومی تقدیم شد.
کتابخانه عمومی امام خامنه ای بازدید : 18 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

با توجه به اهمیت و نقش قصه در رشد فردی و اجتماعی کودکان و بمنظور آماده کردن کودکان برای فردا و قبول مسئولیت های مختلف در اجتماع، کتابخانه عمومی " target="_blank">کتابخانه عمومی امام خامنه ای اقدام به برگزاری کلاس های تحت عنوان  زنگ قصه در محل بخش کودک کتابخانه نموده است.

این کلاس برای کودکان تا پایان دوره ابتدایی ایجاد شده و در این کلاس کودکان خودشان قصه خواهند گفت و قصه خواهند شنید.

این کلاس دوشنبه ها ویژه پسر ها از ساعت ۱۵ الی ۱۶ و چهارشنبه ها ویژه دخترها از ساعت ۱۵-۱۶ در محل بخش کودک کتابخانه عمومی " target="_blank">کتابخانه عمومی امام خامنه ای دیهوک " target="_blank">کتابخانه عمومی " target="_blank">کتابخانه عمومی امام خامنه ای دیهوک برگزار می شود.

مراسم قرعه کشی مسابقه بزرگ کربلا در روز جمعه مورخ ۱/۹/۹۲ ، بعد از نماز پرفیض جمعه، توسط امام جمعه محترم شهر دیهوک، جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای مرتضایی نیا برگزار شد.

اسامی برندگان این مسابقه :

۱- آقای رضا یوسفی

۲- خانم علیخانی

۳- آقای امیرحسین جعفرنیا

 

کتابخانه عمومی " target="_blank">کتابخانه عمومی بمنظور ترویج فرهنگ مطالعه و نویسندگی در بین اقشار جامعه ، اقدام به برگزاری مسابقه خلاصه نویسی نموده است.

علاقمندان می توانند با دریافت کتاب از کتابخانه عمومی " target="_blank">کتابخانه عمومی و خلاصه کردن آن در یک برگ آ۴ با حداقل ۱۵ خط، برگه خود را به کتابخانه تحویل دهند.

لازم به ذکر است هر برگ خلاصه یک امتیاز دارد و خلاصه های بیشتر می توانند امتیاز فرد را بالا ببرد.

به سه نفر از برگزیدگان جوایزی بر رسم یادبود اهدا خواهد شد.

مهلت این مسابقه تا پایان دی ماه می باشد.

 

مسابقه نقاشی ویژه کودکان تا پایان آذر 92

کتابخانه عمومی " target="_blank">کتابخانه عمومی برای علاقمند کردن کودکان به مطالعه بیشتر و آشنایی آنها با کتابخانه ، اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی نموده است.

این مسابقه با موضوع آزاد می باشد. بچه های مهدکودک، پیش دبستانی و مقطع ابتدایی می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

علامندان شرکت در این مسابقه می توانند نقاشی های خود را تا پایان آذر ماه ۹۲ به کتابخانه عمومی " target="_blank">کتابخانه عمومی تحویل دهند.

به سه نفر از برگزیدگان جوایزی به رسم یادبود از طرف کتابخانه عمومی " target="_blank">کتابخانه عمومی اهدا خواهد شد.

مسابقه مکتوب کتابخوانی فلسطین - (مهلت تا 20 آذر 92)

این مسابقه تا ۲۰ آذر ۹۲ مهلت دارد. علاقمندان می توانند برای دریافت برگه سوالات به کتابخانه عمومی " target="_blank">کتابخانه عمومی مراجعه نمایند.

عنوان کتاب : فلسطین از اشغال تا انتفاظه ، انتشارات مدرسه نوشته : مجید صفا تاج

به برگزیدگان جوایز ارزنده ای از سوی نهاد کتابخانه ها تعلق خواهد گرفت.

کتابخانه عمومی امام خامنه ای بازدید : 24 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

از آنجایی که بخش عمده ای از فعالیت های کتابداران، کار با کودکان می باشد؛ کتابداران این مرکز با هماهنگی هایی که  با جناب آقای محمدی مدیریت بهزیستی شهر دیهوک انجام دادند تصمیم بر این شد تا مهدهای وابسته به این مرکز از کتابخانه بازدیدی داشته باشند. با توجه به اهمیت آموزش برای کودکان، آشنایی هر چه بیشتر بچه ها با کتابخانه در سنین کم، موجبات استفاده بیشتر و بهینه تر آنها را از کتابخانه در بزرگسالی برایشان فراهم خواهد کرد. در این بازدیدها کودکان با محیط کتابخانه آشنا می شدند و مسابقه نقاشی برای آنها برگزار می شد.

<!--[if !supportLists]-->·        <!--[endif]-->بازدید مهد کودک دیهوک از کتابخانه عمومی " target="_blank">کتابخانه عمومی امام خامنه ای ( دوشنبه ۹۲/۸/۲۷)

کتابخانه عمومی امام خامنه ای بازدید : 24 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

بمنظور ترویج فرهنگ مطالعه مفید در شهر دیهوک و آشنایی هر چه بیشتر تمامی اقشار جامعه با کتابخانه عمومی شهر، هماهنگی هایی از سوی کتابداران این کتابخانه با جناب آقای مالکی فرمانده پایگاه بسیج حوزه 3 ابوذر غفاری شهر دیهوک صورت گرفت تا در طول هفته کتاب، حلقه های صالحین هم از کتابخانه بازدید داشته باشند. در این بازدید ها اعضای حلقه های صالحین با قوانین کتابخانه و نحوه استفاده از کتابخانه آشنا شدند و تصمیم گرفته شد تا تعاملات بین مربیان حلقه های صالحین و کتابخانه بیشتر از قبل باشد.

اول حلقه های صالحین خواهران (دوشنبه ۹۲/۸/۲۷)

  بازدید گروه دوم حلقه های صالحین خواهران (سه شنبه ۹۲/۸/۲۸)

کتابخانه عمومی امام خامنه ای بازدید : 25 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

دانش آموزان در این بازدیدها از نزدیک با کتابخانه آشنا می شدند؛ بخش های مختلف کتابخانه به آنها معرفی می شد. بچه ها با قوانین و شرایط عضویت در کتابخانه آشنا می شدند و طرح های مختلف کتابخانه از جمله طرح کتاب من و شبکه کتابخوانان حرفه ای به آنها معرفی می شد. آنها نحوه استفاده از کتابهای مرجع را آموزش می دیدند و ...

 

 

بازدید دبیرستان آسیه از کتابخانه (دوشنبه ۹۲/۸/۲۷)

 

بازدید مدرسه راهنمایی بهشتی از کتابخانه در دو گروه  (سه شنبه ۹۲/۸/۲۸)

بازدید دبستان قدس بازگ از کتابخانه (چهارشنبه ۹۲/۸/۲۹)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کتابخانه عمومی امام خامنه ای بازدید : 25 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

از آنجایی که جمعیت فعال کتابخانه و شهر دیهوک نوجوانان و دانش آموزان می باشند، حضور کتابداران در مراکز آموزشی در این هفته اهمیت ویژه ای می یابد. با توجه به این امر  و با هماهنگی هایی که با جناب آقای لطفی مسئول محترم نمایندگی آموزش پرورش شهر دیهوک صورت گرفت برای حضور کتابداران کتابخانه در مدارس تمهیداتی صورت گرفت.  هدف از این حضور، آشنایی بیشتر کتابداران این کتابخانه با دانش آموزان و همچنین آشنایی دانش آموزان با کتابداران این کتابخانه عمومی " target="_blank">کتابخانه عمومی  بود. همچنین معرفی کتابخانه عمومی " target="_blank">کتابخانه عمومی دیهوک، معرفی خدمات کتابخانه، عضوگیری، آشنایی دانش آموزان با طرح های کتابخانه و ... از دیگر اهداف این برنامه بود.

 

حضور در صبحگاه دبیرستان آسیه (دوشنبه ۹۲/۸/۲۷)

 

حضور در دبستان پسرانه فلاحی (ظهر دوشنبه ۹۲/۸/۲۷)

حضور در صبحگاه دبستان قدس بازگ (سه شنبه ۹۲/۸/۲۸)

حضور در مدرسه راهنمایی دخترانه اسماء (سه شنبه ۹۲/۸/۲۸)

حضور در صبحگاه دبستان دخترانه فاطمیه (چهارشنبه ۹۲/۸/۲۹)

 

 

 

 

 

کتابخانه عمومی امام خامنه ای بازدید : 24 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

مسولین محترم شهر دیهوک در چهارشنبه صبح، مورخ 29 آبان 92 از کتابخانه عمومی امام خامنه ای بازدید کردند. این بازدید که با حضور  امام جمعه محترم شهر دیهوک، بخشدار محترم، شهردار محترم، اعضای محترم شورای شهر دیهوک و سایر مسئولین  صورت می گرفت، بخش کودک کتابخانه امام خامنه ای و بخش کافی نت کتابخانه ، توسط امام جمعه محترم شهر دیهوک افتتاح گردید.

بمناسبت بیست و یکمین هفته کتاب در محل کتابخانه نمایشگاه کتابی ایجاد شد تا مراجعین و بازدید کنندگان بهتر و راحت تر با کتاب ها ارتباط برقرار کنند. در طول این هفته بازدید کنندگان بصورت اختصاصی با قوانین کتابخانه و طرح های مختلف نهاد کتابخانه های عمومی کشور از جمله طرح کتاب من و طرح شبکه کتابخوانان حرفه ای (www.booki.ir)  آشنا می شدند. آنها همچنین با سامانه آن لاین مدیریت کتابخانه های عمومی (www.iplf.ir) آشنا می شدند و نحوه تمدید، رزرو و جستجوی کتاب را در این سامانه آموزش می دیدند. این نمایشگاه مورد استقبال مردم و مراجعه کنندگان شهر دیهوک قرار گرفت و تاثیر مثبتی در تعاملات بین کتابداران و مراجعان برجا گذاشت.

کتابخانه عمومی شهر دیهوک با آغاز هفته کتاب، نمایشگاه کتابی را در محل مصلی شهر دیهوک ایجاد کرد. هدف از این نمایشگاه افزایش آگاهی مردم نسبت به کتاب و کتابخوانی و آشنایی هر چه بیشتر مردم با کتابخانه عمومی " target="_blank">کتابخانه عمومی شهر دیهوک بود. خطیب نماز پرفیض جمعه حضرت حجت السلام و المسلیمن حاج آقای مرتضایی نیا، در خطبه های نماز جمعه نکات ارزشمندی درباره اهمیت کتاب، و جایگاه کتاب در فرهنگ و تمدن اسلامی مطرح کردند. این نمایشگاه مورد استقبال مسئولین و مردم نمازگذار شهر دیهوک قرار گرفت. نماز گذاران بعد از نماز پرفیض جمعه با حضور در این نمایشگاه با قوانین عضویت کتابخانه و طرح کتاب من و طرح شبکه کتابخوانان حرفه ای  ایران آشنا شدند.

 

با سلام

با فرار رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی ، وب لاگ کتابخانه امام خامنه ای هم افتتاح شد.  اعضای محترم کتابخانه و مردم بخش دیهوک از این پس قادر خواهند بود از طریق این وبلاگ در جریان اخبار و برنامه ها و فعالیتهای کتابخانه قرار بگیرند.

امید است بتوانیم گامی در جهت ارتفای فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بخش دیهوک برداریم . این وبلاگ پلی خواهد بود بین کتابخانه و مردم. امیدواریم ما را از نظرات ارزشمندتان آگاه کنید تا  بتوانیم بیشتر از پیش ، به شما مردم محترم بخش دیهوک خدمات دهی کنیم.

هفته کتاب مبارک همه شما کتابدوستان عزیز باشد.

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
کتابخانه عمومی امام خامنه ای دیهوک در سال 1387 تاسیس شد. این کتابخانه شامل بخش های چون کافی نت، بخش کودک، بخش روزنامه ، بخش مرجع،و دو سالن مطالعه خواهران و برادران می باشد. ساعت کار این کتابخانه از ساعت 8 صبح الی 20 شب می باشد. شرایط عضویت در کتابخانه: 1- پر کردن فرم تقاضای عضویت 2- پرداخت حق عضویت سالیانه (2000 تومان ) 3- ارائه یک قصه عکس اعضای محترم کتابخانه می توانند کتابها را به مدت 14 روز امانت ببرند. جهت تمدید کتاب اعضا محترم می توانند از روش های زیر کتاب خود را تمدید کنند: - از طریق سامانه کتابخانه های عمومی www.iplf.ir - از طریق سامانه پیامک کتابخانه: 30006859000378 (حتما در پیامک شماره عضویت قید شود) - از طریق تماس با کتابخانه: 4343122-0353 - از طریق حظور در کتابخانه آدرس کتابخانه امام خامنه ای : استان خراسان جنوبی - شهرستان طبس - شهر دیهوک - بلوار معلم - جنب شهرداری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کتاب در زندگی شما چه اولویتی دارد:
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 165
  • بازدید سال : 377
  • بازدید کلی : 10,066