loading...
کتابخانه عمومی امام خامنه ای دیهوک
کتابخانه عمومی امام خامنه ای بازدید : 23 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (0)

پنجمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهر دیهوک با حضور اعضای انجمن در محل کتابخانه امام خامنه ای برگزار گردید. این جلسه مصوبات خوبی داشت . گزارش عملکرد مالی کتابخانه امام خامنه ای در سال 1393 توسط مسئول کتابخانه ارائه گردید. در ادامه جلسه نیازهای کتابخانه بررسی گردد.

نیازهایی از قبیل دوربین ، ویدئوپروژکتور،دوربین مدار بسته ،تجهیز کافی نت ، کولر و  ... مطرح شد و اعضای جلسه با تقسیم بندی مسئولیت ها قول همکاری دادند.

این جلسه ساعت 10:45آغاز شد و ساعت 12:30 به اتمام رسید.

کتابخانه عمومی امام خامنه ای بازدید : 52 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی کتابخانه عمومی " target="_blank">کتابخانه عمومی دیهوک " target="_blank">کتابخانه عمومی " target="_blank">کتابخانه عمومی دیهوک 22 دی ماه 93 جلسه انجمن کتابخانه های عمومی برگزار گردید. این جلسه با ترکیب کامل اعضای انجمن برگزار شد...

به گزارش روابط عمومی کتابخانه عمومی " target="_blank">کتابخانه عمومی دیهوک " target="_blank">کتابخانه عمومی " target="_blank">کتابخانه عمومی دیهوک صبح امروز(21/10/93) مدیر کل محترم اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی از کتابخانه عمومی " target="_blank">کتابخانه عمومی شهر دیهوک بازدید به عمل آورد. در این بازدید کارشناسان اداره کل  ،  آقای وفایی،آقای نارمنجی ، آقای نیازی و آقای یوسفی مدیر کل را همراهی کردند.

در این بازدید آقای رضایی وضعیت کتابخانه را خوب ارزیابی کرد و خواستار اطلاع رسانی بیشتر برنامه های کتابخانه عمومی " target="_blank">کتابخانه عمومی دیهوک " target="_blank">کتابخانه عمومی " target="_blank">کتابخانه عمومی دیهوک به اداره کل شد...

 




 

کتابخانه عمومی امام خامنه ای بازدید : 227 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (2)

بعد از 40 روز ، آقای حسن نیا ، همکار جدید به کتابخانه عمومی " target="_blank">کتابخانه عمومی امام خامنه ای دیهوک " target="_blank">کتابخانه عمومی " target="_blank">کتابخانه عمومی امام خامنه ای دیهوک معرفی شدند. به ایشان خوش آمد می گویم و امیدوارم در طول خدمتشان ...

کتابخانه عمومی امام خامنه ای بازدید : 29 سه شنبه 06 آبان 1393 نظرات (2)

کارشناسان اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی امروز از کتابخانه عمومی " target="_blank">کتابخانه عمومی امام خامنه ای دیهوک " target="_blank">کتابخانه عمومی " target="_blank">کتابخانه عمومی امام خامنه ای دیهوک بازدید به عمل آوردند...

 

کتابخانه عمومی امام خامنه ای بازدید : 42 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)

الان حدود 30 روز است که یک نفره کتابخانه را به صورت دوشیفت اداره می کنم  و هنوز از نیروی جایگزین آقای رئوفی خبری نیست. هر چند فضای کتابخانه و محیط ان آنقدر شیرین و دوست داشتنی است...

کتابخانه عمومی امام خامنه ای بازدید : 28 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

امروز با خبر شدم که با تقاضای انتقالی همکار عزیزم آقای رئوفی به استان سمنان موافقت شده است.ان شاء الله هر کجا که باشند سالم و سلامت باشند و خداوند پشت و پناه شان باشد.

کتابخانه عمومی امام خامنه ای بازدید : 39 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

امروز مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در محل دبستان شهید فلاحی دیهوک برگزار شد. در این مراسم جمعی از مسولین شهر دیهوک و مسولین شهرستان طبس حضور داشتند. این مراسم با حضور امام جمعه محترم دیهوک و بخشدار محترم و شهردار محترم برگزار گردید.

کتابخانه عمومی امام خامنه ای بازدید : 17 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

جلسه انجمن کتابخانه عمومی " target="_blank">کتابخانه عمومی دیهوک " target="_blank">کتابخانه عمومی " target="_blank">کتابخانه عمومی دیهوک امروز در محل کتابخانه عمومی " target="_blank">کتابخانه عمومی این شهر برگزار گردید. ...


کتابخانه عمومی امام خامنه ای بازدید : 25 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)

صبح امروز آقای کاظم زاده سرپرست اداره کتابخانه های  استان خراسان جنوبی به همراه کارشناس منابع، مسئول حراست و مسئول روابط عمومی استان ، و آقای محمدی رئیس اداره کتابخانه های شهرستان طبس با امام جمعه محترم دیهوک، حضرت حجت الاسلام مرتضایی نیا دیدار داشتند. در این دیدار بخشدار محترم دیهوک جناب اقای احمدی هم حضور داشتند. در ابتدا آقای محمدی ضمن تبریک روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر گزارشی از وضعیت کتابخانه های شهرستان ارائه کردند. سپس جناب آقای بخشدار ایراداتی فرموند و ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر و اعیاد شعبانیه بیاناتی در مورد اهمیت کتاب و کتابخانی ایراد فرمودند. اقای بخشدار وضعیت فعلی کتابخانه امام خامنه ای دیهوک  را خوب ارزیابی کردند و خواهان تلاش بیشتر، برای رسیدن به وضعیت ایداه آل شدند. در ادامه آقای کاظم زاده سرپرست اداره  کتابخانه های استان ایراداتی فرمودند. آقای کاظم زاده ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیاناتی پیرامون اهمیت کتاب و کتابخوانی ارائه کردند. حضرت حجت الاسلام مرتضایی نیا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و عید ولادت حضرت علی اکبر به همه میهمانان خوش آمد گفتند و از آنها تقدیر و تشکر کردند و خواهان کار و تلاش بیشتر در سال فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی شدند. ایشان ضمن معرفی بخش دیهوک بیانتی درباره اهمیت کتاب و کتابخوانی ارائه کردند ،در ادامه وضعیت فعلی کتابخانه دیهوک " target="_blank">کتابخانه دیهوک را خوب ارزیابی کردند و خواهان بروز شدن بیشتر منابع کتابخانه شدند. ایشان ضمن تشکر از آقای محمدی رئیس اداره کتابخانه های  شهرستان  از همکاری کتابخانه امام خامنه ای دیهوک با دفتر امام جمعه تشکر کردند.

 

کتابخانه عمومی امام خامنه ای بازدید : 15 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

کارشناسان اداره کل کتابخانه های استان خراسان جنوبی صبح امروز  وارد دیهوک شدند. در این بازدید اقای نارمنجی کارشناس امور کتابخانه، اقای حاجی کارشناس منابع و آقای قوی کارشناس فناوری، آقای کاظم زاده سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان را همراهی می کردند. آقای محمدی رئیس اداره کتابخانه های شهرستان طبس هم در این بازدید حضور داشتند. آقای کاظم زاده، سرپرست اداره کل،  وضعیت کتابخانه امام خامنه ای را خوب ارزیابی کرد و خواستار فعال کردن بیشتر بخش کافی نت کتابخانه شد. 

کتابخانه عمومی امام خامنه ای بازدید : 21 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

صبح امروز کارشناسان اداره کل کتابخانه های استان خراسان جنوبی به همراه محمدی رئیس اداره کتابخانه های شهرستان طبس از کتابخانه شهید شریف نیا ی اسفندیار بازدید کردند. در این بازدید خانم شاهگل جانیشن خانم آخوندی در کتابخانه حضور داشت و مسئولین را از نقاط قوت و ضعف کتابخانه آگاه کرد. 

کتابخانه عمومی امام خامنه ای بازدید : 18 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

گروه دوم دانش آموزان مدارس اسفندیار و دهنو از کتابخانه عمومی " target="_blank">کتابخانه عمومی بازدید کردند. این بازدید حدود 2ساعت و نیم به طول انجامید و دانش آموزان با بخش های مختلف کتابخانه آشنا شدند. 

کتابخانه عمومی امام خامنه ای بازدید : 26 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

امروز کتابخانه شاهد حضور دانش آموزان پر انرژی اسفندیار و دهنو بود. این دانش آموزان حدود یک ساعت و نیم در کتابخانه حضور داشتند. در کتابخانه برای دانش آموزان کارگاهی یک ساعته تشکیل شد و این دانش آموزان در آین کارگاه با کتابخانه، نحوه استفاده از کتابخانه، آشنایی با کتابهای مرجع،آشنایی با بخش های مختلف کتابخانه آشنا شدند. 

کتابخانه عمومی امام خامنه ای بازدید : 16 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

عصر امروز (23/1/93)چند تا از بچه ها اومدند کتابخانه تا ساعتی را با کتاب سپری کنند. حدود 1ونیم ساعت مشق ها و تمارین درسیشون و نوشتند و در آخر درخواست من رو مبنی بر کشیدن نقاشی پذیرفتند. نقاشی هاشون بسیار زیبا بود و بدون کمک گرفتن از هم نقاشی هایی کشیدن بی نظیر. حتما در پستهای بعدی نقاشی دوستان خوبم رو خواهم گذاشت. 

دوستان من

کتابخانه عمومی امام خامنه ای بازدید : 30 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (2)

گارگاه یک ساعته به همت دانش آموزان پایه ششم دبستان فاطمیه در کتابخانه امام خامنه ای پیرامون آشنایی بچه ها با قالب های شعر رایج در زبان فارسی صورت گرفت . در این کارگاه بچه ها با کتابهای ادبیات کهن ایران زمین آشنا شدند و قسمت هایی از این کتابها توسط بچه ها خوانده شد. این کارگاه به همت خانم کدخدا دبیر کلاس ششم، صورت گرفت. 

 


کتابخانه عمومی امام خامنه ای بازدید : 20 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

ضمن تبریک سال جدید به همه کتابدوستان ایران عزیز، امیدوارم سال 93 سالی باشد پر از شادی و موفقیت برای همه مردم عزیزمان و تلاش کنیم تا در سال جدید به وقت و زمانی که خداوند به ما ارزانی داشته توجه بیشتری بکنیم و از آن نهایت استفاده را ببریم. 

قطعا 93 هم بسان سال های قبل خواهد گذشت، اما تجربیات و یادگیریهای ما هیچوقت فراموش نخواهد شد و باعث بالندگی ما خواهد شد. 

سال نو مبارک

کتابخانه عمومی امام خامنه ای بازدید : 24 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

کتابخانه عموی بمنظور آشنایی بیشتر مردم شهر دیهوک با کتاب های انقلاب اقدام به راه اندازی نمایشگاه کتاب در محل کتابخانه کرد. در این نمایشگاه کتاب های مرتبط با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  به نمایش درآمد. همچنین نمایشگاه عکسی هم با موضوع انقلاب در محل سالن مطالعه خواهران کتابخانه، ایجاد شد. در این نمایشگاه حدود ۲۰۰ قطعه عکس با موضوع های حوادث انقلاب ، دیوار نوشته های انقلاب و روزنامه های انقلاب به نمایش درآمد.

بر طبق برنامه زمان بندی که ستاد دهه مبارک فجر شهر دیهوک اعلام کرد، بازدید مسئولین و اعضای ستاد دهه مبارک فجر از نمایشگاه عکس و نمایشگاه  کتاب  صبح یک شنبه صورت پذیرفت.

 

 

کتابخانه عمومی امام خامنه ای بازدید : 20 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

اهم برنامه های کتابخانه ی عمومی امام خامنه ای در دهه مبارک فجر به شرح ذیل می باشد. :

۱- برگزاری نمایشگاه کتاب انقلاب در محل کتابخانه در طول دهه مبارک فجر

۲- برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب در محل کتابخانه در طول دهه مبارک فجر

۳- برگزاری نمایشگاه کتاب انقلاب در محل مصلی نماز جمعه شهر دیهوک

۴- برگزاری مسابقه مکتوب کتابخوانی با موضوع انقلاب در طول دهه مبارک فجر در شهر دیهوک

۵- برگزاری ایستگاه نقاشی در محل راه پیمایی ۲۲ بهمن در شهر دیهوک

۶- برگزاری جلسه قصه خوانی با موضوع انقلاب ویژه گروه سنی کودک در محل کتابخانه

۷- برگزاری ایستگاه نقاشی در محل مصلی نماز جمعه شهر دیهوک

۸- آغاز به کار کانون ادبی کتابخانه عمومی " target="_blank">کتابخانه عمومی در دهه مبارک فجر

۹- ایجاد تابلو روز شمار انقلاب در محل کتابخانه در طول دهه مبارک فجر

۱۰- حضور در مدارس و معرفی کتب انقلابی ویژه گروه سنی کودک

 

 

کتابخانه عمومی امام خامنه ای بازدید : 26 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

امام آمد، ...

و آتش نمرودیان را گلستان خرم ساخت.

موسایی بود که فرعون را در کام موج انقلاب، غرق کرد و "بنی اسلام" را به ساحل نجات "جمهوری اسلامی" رهنمون گردید،

امام آمد،

و چراغ بادیه ی ظلمت شد، و خلیل حادثه ی ایمان.

"ذلت ایران" را به "عزت اسلام" مبدل ساخت و سرها و گردن ها را درمقابل ابرجنایتکاران، همچو قله های رفیع، برافراشته ساخت و برگه ی بدهکاری مستضعفین را در برابر قدرت های استکباری، به برگه های طلبکاری مبدل کرد و موازنه ها را در منطقه و در سطح جهان برهم زد و طرح نو در انداخت و دنیایی جدید ساخت و اسلام را به عنوان "نیروی سوم" در سطح جهان مطرح نمود.

امام آمد، ...

و شوکت دروغین و جبروت پوک و پوچ جباران را در هم شکست و زمین افتادگان محروم، و لگدمال شدگان مظلوم را به اوج شکوه و شوکت رساند. آمد، و سیلی "اسلام" را بر صورت "کفر" نواخت و با مشت و بازوی "حق"، بر فرق و دهان "باطل" کوبید.

آمد، و همه جای ایرانمان را طراوت و سرسبزی ایمان بخشید و تمامت سرزمینمان را، و دشت ها و جلگه هایمان را، کوهها و بیابان هایمان را، کوچه و گذرهایمان را، خانه ها و مزارهایمان را، لاله کاشت، لاله ی سرخ انقلاب، که خونبهای آزادی بشریت، و رهگشای مردم به سوی نور و فلاح و روشنائی است.

امام آمد، ...

و لاله های سرخ شهادت را آبیاری کرد، و با آمدنش، ویرانه هایمان آباد شد، و جهاد زندگی ساز "سازندگی" معجزه کرد، و کار، ارزش یافت، و کارگر، مقدس شد و ساختن، عبادت گشت و عبادت، بعد سیاسی یافت.

انقلابمان پیش رفت – و می رود – ولی نه به بهای کم، که به قیمت هزاران شهید و جانباز و مفقود و اسیر.

چه خون هائی که ریخته شد،

چه عزیزانی که فدا شدند،

 

کتابخانه عمومی امام خامنه ای بازدید : 39 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

دانش آموزان دبیرستان آسیه چهارشنبه ۲۷/۹/۱۳۹۲ از کتابخانه بازدید داشتند. در این بازدید دانش آموزان با مخزن های  قفسه باز و قفسه بسته آشنا شدند و نحوه کار و امانت دهی در این دو سیستم به آنها آموزش داده شد.

لازم بذکر است کتابخانه امام خامنه ای بصورت قفسه باز به مراجعان خود خدمات ارائه می دهد.

 

کتابخانه عمومی امام خامنه ای بازدید : 20 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

مهلت مسابقه مکتوب فلسطین به اتمام رسید. از بین شرکت کنندگان ، دو نفر به قید قرعه به استان معرفی شدند تا نفر برتر استان از طریق قرعه مشخص شود.

برگزیدگان مسابقه کتابخوانی فلسطین در کتابخانه امام خامنه ای دیهوک:

۱- خانم زهرا ذبیحی

۲- خانم زهرا حیاتی

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
کتابخانه عمومی امام خامنه ای دیهوک در سال 1387 تاسیس شد. این کتابخانه شامل بخش های چون کافی نت، بخش کودک، بخش روزنامه ، بخش مرجع،و دو سالن مطالعه خواهران و برادران می باشد. ساعت کار این کتابخانه از ساعت 8 صبح الی 20 شب می باشد. شرایط عضویت در کتابخانه: 1- پر کردن فرم تقاضای عضویت 2- پرداخت حق عضویت سالیانه (2000 تومان ) 3- ارائه یک قصه عکس اعضای محترم کتابخانه می توانند کتابها را به مدت 14 روز امانت ببرند. جهت تمدید کتاب اعضا محترم می توانند از روش های زیر کتاب خود را تمدید کنند: - از طریق سامانه کتابخانه های عمومی www.iplf.ir - از طریق سامانه پیامک کتابخانه: 30006859000378 (حتما در پیامک شماره عضویت قید شود) - از طریق تماس با کتابخانه: 4343122-0353 - از طریق حظور در کتابخانه آدرس کتابخانه امام خامنه ای : استان خراسان جنوبی - شهرستان طبس - شهر دیهوک - بلوار معلم - جنب شهرداری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کتاب در زندگی شما چه اولویتی دارد:
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 208
  • بازدید سال : 420
  • بازدید کلی : 10,109